Aanvraag Paspoort - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick en Rick - WaarBenJij.nu Aanvraag Paspoort - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick en Rick - WaarBenJij.nu

Aanvraag Paspoort

Door: Rick*

Blijf op de hoogte en volg Nick en Rick

14 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Even een update!

Vanmorgen zijn we richting het gemeentehuis gegaan voor de aanvraag van ons nieuwe paspoort..

Alleen al bij het binnenrijden van de parkeerplaats hadden we even een wtf-momentje. Overal politie auto's/busjes, in de parkeergarage, boven de grond nog een zootje motoren en dat was het wel. Eerste waar je aan denkt... dachten wij dus ook. Maar het bleek allemaal mee te vallen. Een of andere lunch in castellum ofzo.

Gelukkig geen "wild west" verhalen vandaag.

Eerst even pasfoto's laten maken. Gelukkig kon vis z'n lach niet echt inhouden wat grappige taferelen met zich mee bracht. Daarna richting gemeentehuis gegaan voor de aanvraag. Na een aantal ontzettend misplaatste grappen (onbewust) had ik mijn bonnetje en was bij vis het papier voor de bonnetjes op. Karma??

Gelukkig niet lang te hoeven wachten. Natuurlijk heb je nu het nieuwe paspoort met chip en vinger afdruk. Het systeem werkt echt top daar!! Not! 3x overnieuw moeten doen omdat het allemaal vast liep.

Geen idee hoe je foto's toevoegt aan verslagen, of het überhaupt mogelijk is vraag ik me ook nog af. Maar in ieder geval, in het album staat er een foto bij.

Hoooooooi!

Nick en Rick

Ps. Het is al gelukt met de foto (ging makkelijker dan ik dacht)