Paspoort?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick en Rick - WaarBenJij.nu Paspoort?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick en Rick - WaarBenJij.nu

Paspoort??

Door: Rick*

Blijf op de hoogte en volg Nick en Rick

07 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanavond even een avondje rondneuzen met z'n twee over het 1 en ander aan zaken die we moeten regelen.

Visa is een van de eerste dingen waar je dan aan denkt natuurlijk. Een vakantie/werk visa in Australië blijkt een duurder grapje te zijn dan Nieuw-Zeeland.. Nieuw-Zeeland schijnt zelfs niet eens nodig te zijn qua visa. Mooi mee genomen toch?

Maar gelijk maar weer even met beide benen op de grond gezet. Rick: "Damn, dan moet ik toch ook nog maar even voor een paspoort gaan. Met m'n id-kaart kom ik niet bepaald ver". Gelukkig realiseerde vis dat hij ook geen paspoort meer heeft. Nouja dat is dus puntje 1 van aanvraag aankomende week. Gelijk volgende week even een bezoekje brengen aan de desbetreffende ambassades over info. Australië gaat blijkbaar via Berlijn en niet via den Haag. Vandaar de lange aanvraag tijden..

We gaan het beleven:')

ciao Rick en Nick